20/5/08

El llibre "Em dic Mireia (i el meu cony es diu Carlitos)" es presenta a la Llibreria Catalònia

El llibre Em dic Mireia (i el meu cony es diu Carlitos) (Cossetània Edicions), de Manel Riu i Mir Roy, es presentarà dimecres 21 de maig, a 2/4 de 8 del vespre, a la Llibreria Catalònia de Barcelona.
La presentació anirà a càrrec de Mònica López, presentadora del programa Digitals de COM Ràdio. També hi participarà Francesc Mauri, meteoròleg i “home del temps” de TV3. Durant l’acte se sortejaran entre els assistents “les calcetes del pollet” de la Mireia.
La novel·la Em dic Mireia també es presentarà a la Biblioteca Pública Maria Barbal de Tremp el dissabte 24 de maig, al Cafè del Teatre de Lleida el dimarts 10 de maig i a la Sala polivalent de Sant Pol de Mar el dissabte 28 de juny, sempre a 2/4 de 8 del vespre.

Resum:
L’abril de 2006 Manel Riu i Mir Roy van obrir un blog a Internet la protagonista del qual és la Mireia, on es parla de sexe, fi deuàs, política i educació (mireiagalindo.blogspot.com). Aquest blog ha estat tot un èxit de participació i fruit d’això va néixer aquest llibre, amb la Mireia i les seves aventures eròtiques com a protagonista. Aquest és un llibre divertit i desinhibit que a banda de parlar de sexe també fa un repàs de la realitat política catalana actual i del dia a dia del nostre país.

Mir Roy i Manel Riu:
Mir Roy (Benavarri, la Franja, 1969) i Manel Riu (Benavarri, la Franja, 1965) són un matrimoni de professors d’Educació Secundària. Mir Roy és professora de Geografi a i Història; Manel Riu és professor de Llengua i Literatura castellanes. Em dic Mireia (i el meu cony es diu Carlitos) és la primera novel·la que escriuen.  

Més informació: