18/11/10

El llibre "Escoltant Cruyff" apareix als diaris "El Periódico", "El Mundo deportivo" i "Sport"

El llibre Escoltant Cruyff. La seva vida i el seu futbol en 150 frases, d'Edwin Winkels, que es presentà al Col·legi de Periodistes de Catalunya dimarts 16 de novembre, aparegué als diaris El Periódico, El Mundo Deportivo i Sport de dimecres 17 de novembre.

Marcos López, al Periódico fa referència a la rellevància de Cruyff en el món de l'esport i recorda algunes de les frases que apareixen al llibre:
"A Johan Cruyff se le escucha y luego se le interpreta. Hasta sus silencios ha llegado a descodificar Edwin Winkels[...]"
"La táctica decide adónde va un balón y la técnica cómo llega ahí"[...] Primero, cuando tienes la pelota debes ser capaz de pasarla correctamente. Segundo, cuando te la pasan, debes tener la capacidad de controlarla". Obvio"
Al diari El Mundo Deportivo, Eduard Omedes parla sobre la celebritat de les frases de l'exentrenador del Barça:
"La publicación, editada por Cossetània en catalán y Lectio en castellano, recoge 150 frases célebres del exentrenador del Barça, frases que se han convertido a lo largo de los años en una forma de entender el fútbol y la vida."
Sílvia González, al diari Sport, també citava alguna de les frases que apareixen al llibre:
"Nunca cometo errores porque me cuesta mucho equivocarme"; "si tenemos la pelota ellos no pueden hacer ningu gol"; o "si tienes la pelota no es preciso defender porque sólo hay una pelota".