
Bueno destaca la diversitat d’aus que es poden trobar en els nostres paisatges:
Els Països Catalans són una terra curulla d’ocells. N’hi ha que hi viuen tot l’any, mentre d’altres només hi passen temporades, de camí en les seves rutes migratòries entre Àfrica i Europa. És la sort de tenir zones paisatgísticament molt variades.Conèixer els ocells és, segons David Bueno, més que una obra sobre el món de l’ornitologia:
N’hi ha prou amb sortir al camp, en silenci i respecte, i si pot ser amb uns prismàtics, i portar a la mà Conèixer els ocells, de Jaume Sañé, un llibre sobre les aus que és molt més que un llibre, o una guia d’ocells.
Si volem gaudir igualment dels ocells però sense moure’ns de casa, en tenim prou amb asseure’ns còmodament per llegir-lo i contemplar les 137 fotografies a tot color que l’acompanyen. I potser construir una menjadora o caixa-niu i posar-la davant de la finestra.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada