20/11/09

Negocis innovadors a l'americana

Antoni Ramos publicà una entrevista a Ivan López, autor de 100 idees de negoci americanes per implantar a Espanya i Europa, al diari Més Reus.
A l’entrevista, López parla sobre la seva voluntat de transmetre unes idees emprenedores que es podrien implantar també a Catalunya.
–Com sorgeix la idea del llibre 100 idees de negoci americanes per implantar a Espanya i Europa?
–Sóc una persona que em considero emprenedora i en arribar als Estats Units em va sorprendre l’originalitat de molts negocis. Així, vaig començar a apuntar idees, fins que vaig tenir-ne cent i em vaig plantejar escriure un llibre per tal de poder compartir aquest coneixement.

–Algunes de les idees del llibre ja les hem pogut veure i s’apliquen en petit format. Això demostra que són exportables a Espanya i Catalunya, no?
–Exacte, algunes de les idees ja les veiem aquí, però no de manera massiva com succeeix als Estats Units, on formen part del dia a dia. Qualsevol negoci instal·lat a l’Amèrica del Nord pot implantar-se a Espanya i Catalunya.