L’obra, dels periodistes David Escamilla i Humberto Salerno, es presentà dimecres 10 de juny a la llibreria Catalònia
L’expert en innovació i creativitat empresarial Franc Ponti destacà durant la presentació del llibre 100 trucs per arribar a final de mes (en temps de crisi), el reguitzell d’ideees que l’obra pot aportar per superar la crisi de manera individual. Ponti, consultor empresarial i professor a l’Escola d’Alta Direcció i Administració (Eada), és prologuista d’aquest llibre dels periodistes David Escamilla i Humberto Salerno, editat per Cossetània, que es presentà dimecres 10 de juny a la llibreria Catalònia.
Franc Ponti, que ha publicat diverses obres en el camp del pensament creatiu i la innovació en l’empresa, aprofità la seva intevenció en la roda de premsa per fer una pinzellada de la seva visió sobre la crisi: “Una cosa és la crisi real, però també hi ha el problema de la crisi psicològica que pot ser més forta que la real”. Ponti va assenyalar la creativitat com a solució als problemes econòmics: “per superar la crisi hem de posar-hi creativitat individual i col·lectiva. La col·lectiva és la que hi han de posar les administracions i altres organismes, la individual és la que hi ha de posar cadascú i en el llibre s’hi aporten un reguitzell d’idees per fer-ho”.
100 trucs per arribar a final de mes (en temps de crisi) pretén donar respostes directes a problemes quotidians. Per Humberto Salerno, un dels dos autors del llibre, l’obra és una guia per a les microeconomies: “el valor del llibre és que permet ordenar i classificar idees. El llibre ve a ser un manual que aporta moltes idees pràctiques, a través de l’instint i el sentit comú.” Les 100 idees de l’obra d’Escamilla i Salerno conviden a posar en funcionament la creativitat perquè, com diuen els autors, cadascú es pugui plantejar la vida amb els diners que té i pugui obtenir amb aquests la satisfacció.
100 trucs per arribar a final de mes (en temps de crisi) pretén donar respostes directes a problemes quotidians. Per Humberto Salerno, un dels dos autors del llibre, l’obra és una guia per a les microeconomies: “el valor del llibre és que permet ordenar i classificar idees. El llibre ve a ser un manual que aporta moltes idees pràctiques, a través de l’instint i el sentit comú.” Les 100 idees de l’obra d’Escamilla i Salerno conviden a posar en funcionament la creativitat perquè, com diuen els autors, cadascú es pugui plantejar la vida amb els diners que té i pugui obtenir amb aquests la satisfacció.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada