16/10/09

"Look at això!", d'Albert Elfa i Anna Garcia, és un dels 10 llibres de no ficció més venuts a Casa del Llibre

El llibre Look at això!, d’Albert Elfa i Anna Garcia, és una de les deu obres de no ficció més venudes a Casa del Llibre, segons el rànquing publicat recentment.
En el llibre, Anna Garcia descriu el dia a dia de la societat nordamericana i Albert Elfa parla sobre l’ascens de l’actual president nord-americà, Barack Obama, a partir de la seva experiència com a corresponsal de TV3 als Estats Units.

1 comentari:

Joaquim ha dit...

Estic acabant de llegir el llibre. Vaig viure un any a Maryland (2004-2005), ben a prop de Washington DC, igual que ells, i en el llibre veig reflectides les mateixes observacions sobre els comportaments dels nord-americans d'aquella zona que jo vaig tenir quan estava allà.

A mi m'ha resultat entretingut i molt evocador d'allò que hi vaig viure. Si algú ha d'anar a residir allà pot fer-se una idea del que veurà.

La part de l'Obama és curta però densa en informació sobre la seua vida i el seu entorn.